Help!

Lider av tristess naaa djävuuuulst!
What to do in this time of life?
Gått i genom garderoben... kom på att sex stycken räcker faktiskt inte...
Så världens pappa och jag ska åka och handla en till eller en hylla imorgon =D
Ska fixa nån slags förvaring till mina 300 halsdukar också...
En låda för mina väskor och en kista till mina fina skatter!

Kom å tänka på hinner man verkligen använda allt man har i en livstid?
Jag menar man kan ju använda så många olika kombinationer på saker...
Hmmm?

Jajaja, jag ska göra nån nytta i stället för att sitta vid bloggen eller vid facebook,
eller msn eller helgon eller... Ja ni förstår!

Om ändå Algot kunde prata så jag hade nån å prata med =(

Nä, I will do it, I will!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0