Hastbulle

Ja imorse var jag inte helt med...
Jag brukar väl inte glömma å sminka mig, men de gjorde
jag och förmodligen så hade jag nog inte tittat mig i spegeln.
Hahaha ja ja...
När jag kom ut genom porten i morse stod de en Polis buss och en massa poliser på gatan...
Vet inte vad som hade hänt, försökte bara se snäll och oskyldig ut =)

Sen var Oslo dött i morse! Gick genom övre delen av staden till bussen
eftersom ingen trikk hade börjat gå, helt dött
endast ett 40 tal taxi chafförer... Å de är klart påväg från efterfest eller borta match kanske =P

Jaja så på jobbet fick jag gå sammen med Tony en svensk.
Sen var de en till svensk på jobb så tre var vi =)
Sweden rules!
Var på kärlkirurgen på akers universitets sjukhus och de var helt okey =)
Trevlig personal och lagom mycket att göra.

Nä, nu ska jag vidare ut på byn och möt upp vänninan min som jag
träffade förra gången jag var här!
Ska bli kul och träffa henne!

Hursom ha de BÄST och jag savner er alle!

Stay true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0