Har en gris i armen....

Fick min spruta av influensa vaccinet imorse!
Jag tänker inte ge råd till någon annan vad de ska göra.
Min motivering till att jag tog den är
1. att jag arbetar med svårt sjuka människor
2. jag vill inte smitta mina nära och kära.
3. solidaritet mot mina kollegor.
Men de gör jävligt ont i min arm =( och eftersom ni som känner
mig vet att jag har en tatuering på vänstern så de blev högern =(
Jo just jag är ju högerhänt...

Känner att jag börjar brusa upp... Kul... för jag har undrat vart mitt
temprament de senaste året har tagit vägen =/
Har bara lullat runt i min egen lilla bubbla, men känner mig för första
gången på länge lite arg =D Har egentligen ingen andledning men de
känns rätt skönt! Hahaha

Så imorgon kommer mina gulljäntor och hälsar på!
Vi ska på Olles och fröjda oss med öl och en rejäl Öviks fylla!
För de är fan ingen som kan slå en sån fylla!
I det tillstånd ni går hem från krogen så går vi ut på krogen ;)
Vi gillar att dricka sprit!

Nu ska jag snart iväg för återigen en natt på ettan oj jag menar kirurgavdelningen =P
Nattliga samtal med ortopedavdelningen är inte helt fel =D haha måste fortsätta & planera!
Nyår here we come!

Pöss & ha en underbar kväll!
Och som alltid jag vill inte se er hos mig ;) men om ni kommer
så ska jag ta hand om er!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0