★ Film ★

Suttit och tittat på film och kom på att de är så livet skulle ha varit!
Som enda lycklig långfilm =) En kärleks komedi!
skulle inte vilja leva en skräckfilm...
Fast en supertjuv skulle jag vilja vara!
En som är på den goda sidan om man kan vara de?

Som en vän sa till mig det är livsfarligt att titta på kärleksfilmer...
För de förvränger våran syn på verkligheten och så sant!
Men å andra sidan är de väl de vi lever och stävar efter att det ska
vara så där perfekt som på film.

Maybe, prinsen på den vita springaren kommer.. som pretty woman de
va ju faktiskt en limo... fick mig att tänka på ett avsnitt ur bibeln...
som alltid kommer jag ju inte ihåg vem de var...
men de va en som bad om tecken från Gud men han såg dem inte
för han väntade sig något helt otroligt.... så jag tror i slutändan de gick åt helvete för killen
men men poängen att man kanske inte ska kolla efter det otroliga när
de underbara faktiskt är rakt framför dig, bara att du inte har de rätta glasögonen på dig.

Så nu ska katten sova!
Less på va ensam nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0