Aloha är både hej och hejdå!

Söndag, regn, kallt, inte få sova jätte länge regeln.
Hugaligen. Shit jag är fan lite sur känner jag =/
Och inte så lite heller =( Jag brukar inte vara sur och grinig men kanske för att
jag är dödtrött och svin hungrig. Men samtidigt orkar jag inte göra
nåt åt de utan stirrar argt på regnet utanför...
Jösses, kom precis på att de faktiskt är bättre och laga lite mat än att
sitta och vara arg över det ;)

2008/2009 har varit året allt och inget har hänt...
Från att leva tillsammans med en annan människa i ett
hmmm, nåt som kallas förhållande i ett hus, med hund, bil
ja nästan hela paketet skulle man kunna säga.. Till att åka till
Norge för att leva ett mkt förvirrade singel liv, hem till svedala
igen, åter till norge, tillbaka till sverige, bli sårad, sårar,
ensam, glad, galen, förälskad, irriterad, ungkarl,
Men de ord jag skulle använda idag Nöjd.
För hörre ni jag är njöd, hörde ni?!!

I fredags, ja då var de Hula hula med hela avdelningen, blev lite rörd över nu finns
faktiskt inte ettan, ettan har varit mitt hem min familj dit jag alltid återvänder...
Men Ettan in my heart =)
sammanfattningen av Hawaii festen: God mat, god stämning, underbara människor!
Sen en liten detalj, var ju tvungen att åka till Olle också =P
Visste att han hade saknat mig lika mkt som jag saknat honom!
Kvällen slutade med en del bra skatter =) Helt okay.



Mina underbara kollegor =D







Från de ena till de andra....

Jag jobbade natt inatt och då hittade vi detta! Helt otroligt spännande tycker jag och jag vill verkligen se den här filmen.. Men jag vill inte se den ensam, de vägrar jag! Plz, snälla rara underbara någon följ med mig å se skräckfilm!

 

 

I know, cute va? ;)

 

Aloha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0