Bored...

Sitter här i Norge och skriver i massor...
Konstiga saker må va hänt...

Jag hatar verkligen den här låten!
Jag kan inte för mitt liv förstå hur något så värdelöst kan bli så populärt!
Jag blir sur så fort jag hör den, men gissa vad jag har den på min skämmes spotify lista
av en andledning okey jag ljuger två andledningar. Men den enda riktiga är att jag ser Marre och Anna-Ma
som galningar på dansgolvet och försöker få mig att rör mig till den otroligt dåliga musiken.
"Hey, titta på mig ser jag ut som jag kan rör mig till de där ;)"
Ja jag mår faktiskt dåligt av den. Men Jag säger bara JÄVLA SVENNE BANAN
, Svennebanan
Lyssna Njut va! Hahaha




Så här i min ensamhet diktar jag ...
Här är mitt senaste verk.

Circle

It spinns around my head,

fast and faster, hard and harder.

It take hold of my mind,

I can't get out.

Everywhere I try to hide.

Its there.

Im stuck.

 


Nobody can help me.

I want you to take my hand

and row me to land

And make me feel harmony

 


But you can't.

I think bad thoghts,

I do bad things.

I feel total frustration,

Im in a bad circle

I can't get out!

 


It twisted my mind,

It made me alone.

Just me hunting my own salvation.

 

Go natt säger Vix!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0