You can't handle this!

Så var det fars dag och vad fick pappa i present jo starthjälp till bilen =)
Så självklart en kram och en glad dotter, vad mer kan man önska sig?

Sen när jag kom på jobbet fick jag en chock och mådde riktigt dåligt en
stund tills jag tog mod till mig och besökte en människa som betyder
mer för mig än vad jag någonsin trodde....
Tack o lov var de iaf relativt bra och kändes bra och få träffa honom!
Krya på dig!

Sen oj, vilken kväll... hände inte mycket alls.
Men de är ju skönt också för imorgon lär de ju bli livat då
vi går över från papper till datajournal... I know old school na djääävulst!

Så i valet å kvalet om vad jag ska hitta på till helgen...
Försökte få med mig Darling Fredrik.... vi får väl se =D
Annars kanske jag ska ta hand om mitt slott, Algot och rasta Sandra =P


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0