Whats wrong with me?

Nåt är ju helt galet...
1. skulle köpa en ny lotion.. stod och funderade en hel del innan.. valde mellan de stora utvalet.. och va fan har jag köpt jo duschcreme! Som om jag inte försöker smörja in mig med de varje dag redan!
2. toalettpapper verkar inte finnas i min värld, så om du kommer å hälsar på mig kan inte du köpa då?
3. Upptäcker mig själv att jag pratar även fast jag lagt på telefon?!
4. Gömmer saker för mig själv omedvetet eller medvetet de vette fan!

Jamen de är väl de de...

Men Jossan vart är du?! Jag vill dricka grogg å va full hur ska jag annars förstå Winnerbäck...

Behöver en hustomte! Någon?
skicka cv och referenser så ringer jag dig och inte tvärtom okey?!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0