What a day!

Hmm, min dag började dåligt...
Lyckades att låsa in nycklarna och mobilen i bilen när jag stod utanför...
Bilen är på, de regnar, jag står i vildförtvivlan och funderar ut en plan...
Springer in i huset och hittar en sur gubbe som jag får låna en telefon,
ringer pappa =) (världens bästa) som inte förstår vad jag vill...
Så jag - Pappa du måste komma med nycklarna till bilen eller lägenheten för jag har låst in dom i bilen.
- Pappa, vaddå? Måste jag klä på mig?!
Ja så där nu i efterhand skrattar jag givetvis... men just då nä...

Så när jag kommer hem parkerar och tittar upp mot min lägenhet
jo men vaddå då står balkongdörren öppen... ja nog för att jag brukar glömma
(hmm borde jag inte säga här men ) att låsa den...
Går upp men allt är kvar ( tack snälla människor!)
Hade en inre konversation med mig själv och kom framtill att
jag tror inte försäkringsbolaget godtar om man inte låst dörren va?!
Så wtf* Nu är jag hemma, köpte en belysning när jag va på stan så jag hoppas
att de blir fint =)

Så dagen är inte slut än, jag är rädd!
Då formar jag min hand till en liten pil ;D

Ha de gott ni som kanske har bättre tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0