Tomten smyger runt knuten... varför?

Förstår inte mycket just nu, vaknar av en mycket god nattsömn men innehållande
drömmar som gör mig bara ytterligare förvirrad vilket gör att jag inte har en
aning om vad jag vill.
Less på play games har jag sagt!
Inte heller intresserad av nåt halvdant, så allt eller inget hörre du!

Ser fram emot lite bus idag =D
Busar alltid när tillfälle ges och idag känns som en bra dag att busa på ;)
Ska bli skönt att faktiskt gå hem efter jobbet i eftermiddag och känna att man
har lite ledigt =) Jobbar bara dagtiden den här veckan så playtime at night =)


"The scene is set, we play the parts
Boy meets girl, better shelter our hearts
We trace the steps that a thousand lovers have danced before
Without a sound, we're face to face, and every breath is suspended in space
Every moment we're together just leaves us wanting more
Holding back tonight, afraid of tomorrow
We both know something's got to give
Gotta make it soul to soul, so come a little closer"

Have a great day, and I love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0