Time has come

Okey, vem har gjort en låt som heter så? =D Lätt ju!
Svara rätt och vinn ett hemligt pris ;)

Vet inte vad som händer egentligen med mig men jag känner mig lite off just nu...
Kanske för att det är öststats känsla ute, grått trist och inte alls upplyftande...
Det vänder nog snart hoppas jag!
Känns ensamt när de är sånt här väder, inte alls ensam är stark...
Eller hur känner ni?
Tvåsamhet är nog bättre på vinter/höst än sommar/vår....?!

Puh, sugen på lyssna på musik och dricka en öl med gott sällskap!
Nån som är sugen?
Eller är de bara jag =/

Rådhuset står vad jag vet tomt! but why?! Borde göras nåt åt! Det är en

av mina starkare åsikter just nu... Undra vad de kostar och om man skulle

få köpa det?! Skulle kunna gå å göra så mkt roligt med det!

 

Klart slut!
/ Le capitain


Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

Europe har gjort en låt som heter så, men jag vet inte om det är den du menar ? :P

2009-11-05 @ 23:52:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0