The only reason I stay here is for there reason to live for you

Har precis sett 2012: ger den hmm 3 stjärnor av 5.
Av den anledningen att its just same as all the others...
Samma som alla andra filmer jag har sett i samma kategori..
Men ändå underhållande.
Lite rörande, lite spännande och ja man räknar ju ut slutet innan man settt de...

Jag undrar och tänker är det så här det ska vara?
Ska jag sakna mitt tangentbord när jag är på jobbet?
Ska jag tänka på glögg när jag dricker saft?
Ska jag undra vart du är när jag inte vill ha dig här?
Ska jag bry mig utan att tycka?
Ska jag bygga ett bo i en grotta?
Ska jag le när jag är ledsen?
Är jag helt ute och cyklar nu igen?

Finns de en för oss alla? I så fall sitter jag här om du skulle leta efter mig...
För saningen är den, allt går åt helvete om vi alla ska springa runt och leta?!

Nä, hörre ni ni nu ska Piccan sova!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0