Sweet lovely!

Så därja... de som var gay va gjort ;)
Så tänkte jag göra om det imorgon också =O
Adi?! Vart har du tagit vägen nu då.. kommer och flyttar in hos dig ihelgen ;)
Nej då ska inte skrämma dig men de får ta och skärpa till dig så jag får
träffa dig nu ihelgen då jag kommer och gör sthlm igen =)

Hmmm, hel skumt de här... Men det är underbart!
Som sagt vi får se!

Cross, cross, cross... lovely! Funkar ju toppen i mellanåt!
Lyckats skriva in min första patient ;)
Men å andra sidan har jag jobbat med datajournal i några
år på kommunen och i Norwega! lite rutin eller?

Ikväll tänkte jag gör allt som jag inte gjorde igår då jag sov hela kvällen, för
ja jag var trött...
Nu är jag inte trött bara uppe i varv och känner mig faktiskt lite crazy....
Oh de vet ni väl va de betyder hahaha!

Nä, sluta surra och börja jiddra.. nä jag jag menar utföra arbete kanske!

Slutligen... kan man få det man drömmer om?
Kan drömmar bli sanna?

Kiss and don't tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0