Stop playing games Kiddo!

 

Jag har skött mig något iaf. Snart klar med mitt "andra" jobb =)

Även om jag får dåndimpen och vill kasta ut datorn och mig efter...

Men det ska jag inte.. har en sån kväll då jag funderar på om jag är glad och nöjd.

Jo jag är nöjd och jag är glad! Jag väl allt man kan önska sig, men nåt saknas...

Hmmm?

 

Världens sötaste Sandra ringde och frågade om jag ville äta middag med henne imorgon men de kan jag inte för jag är på landstinget =( men hur sött som helst! Love ya!

 

Kanske aldrig har sagt de här men jag brukar ha ont i magen... och jag vet eller jag förmodar vad de är och jag borde ha gjort nåt åt det men... ja hur är de då... Nu börjar de bli lite mer illa än vanligt....

Så... jag kanske blir ett jf... inget jag ser fram emot, nog för mina kollegor är de bästa, absolut de bästa men...

 

Peace my dear friends!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) Synd bara att du skulle jobba i morgon, men vi får ta det en annan dag!!



Men gå till farbror doktorn nu Victoria Vestin!!! Det är på tiden.. På order från mig!!;-)



2009-11-18 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0