Ska inte gå i cirklar....

 

Ska inte gå cirklar, ska hitta rätta vägen...

Så haft en lugn kväll... med en viss film...

Tragiskt hur patetisk man är men han är ju bara för underbar och de är väl just därför de film. För finns de såna karlar? Ja bra finns de säkert, vettiga kanske, men otroliga tveksamt. Fast man kan ju alltid hoppas.. Fast alla bra är väl redan upptagen eller för gamla eller för unga... Nä, skitsamma, jag har ju Algot och så ska jag kidnappa min brors katt så då är vi ju tre i familjen =D Hahaha...

Tråkigt det här med stockholm och Karro & Marie att jag inte får träffa dem...

Men det är väl nån mening med detta också =)

Hmmm, tänkte att jag skulle gå på stan imorgon en sväng, kolla om jag hittar lite nya skatter =P

 

No more frogs nu har ju min alldeles egna nu =D

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0