Same same but different....

Så har jag färgat mitt hår... Ooopss... blev verkligen Lila... haha
ja vi får se hur länge jag vill ha de här...

Hmmm, en hmm på jobbet sa idag... Får jag ta med dig hem sen?...
De får man väl inte säga... Tycker de är lite obehagligt...
Blir alltid lika förskräckt av såna kommentarer... Kan som inte
hantera det... Så min svar Njääää! så gick (småsprang) jag haha!

Men sen finns de som är så söta! Haha som de där jag sa
till sekr... Vi kom å gick i korridoren...
Så möter vi en okänd äldre man...
Jag- Mäh va är de där för sötnos!!! (för han va ju gammal å söt!)
Sekr - Men Victoria vart har du dina prioriteringar? Inte undra på att du är singel!
hahahaha! Sant!
Men ja lova han va söt!
Inte som du då ;)

Nu blire sängen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0