Playing games, and it's fun god damn!

Jag har så himla kul bara.. end of story!

Alltså hejsan va kvällen gick så där ja halv segt men ändå ultrarapid igår!
Inte illa att bli upp raggad av en tysk som jag inte förstod vad han sa eller han mig!
Kom fram till att han skulle dra från Övik idag eller imorgon eller vem bryr sig egentligen!
Liten blond tysk is not da shit for las Viccano!
Sen same shit as alltid!
Samma folk, samma prat, samma dricka, samma eftertjosan... eller utebliven eftertjosan!
För inge sånt blev de för mig...
För jag fick en pizza å en dricka bara så där i dörröppningen på kebaben Tack!
Så gick jag för att åka hem,,, men icke gick de.. Hitta en sovandes Mika
på torget... Med ett id kort på nån annan brevid sig hahaha askul, hitta en taxi
så fick jag me mig han hem så han fick sova i min kungliga säng =D
Sen har vi haft en kanon bakis raggar söndag =)
Lyckats få mig både flick å pojkvän de ni ;)

Nä, nu ska jag fortsätta med mitt ragg hahaha Pöss å hej!
Lyckans katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0