Playdate on a friday in Örnsköldsvik

Så igår var det fredag och Karro & Marie är hemma i från sthlm!
Vilket självklart gav tillfälle för rajraj!

Firrade en pirre i gulle på la guna... sen en sväng förbi hos Camilla
sen klämde vi ihop oss i deras golf för att bege oss på fest på Sörbyvägen,
in the ghettoooo... in the ghettooo... Haha har inte varit där sen jag gick
på gymnasiet.-... men det var mkt trevlig om inte annat sköj!

Sen Olles såklart! Olle my best buddy ;)
Haha spritn den satt klockrent och bandet spelade vad jag minnas helt okay!
Träffade lite Husumfolk! Me like!
Sen kanske man inte hade behövt vara 14 igen och dricka grogg ur petflaska och
bli på tok för full... but hey jag är ju bara 26... så när jag fyller 27 ska
jag dricka ur glas =P
Sen... vad som hände efter Olles... de vet nog inte ens Algot, trots vad jag vet
var han nykter.... Haha men men Thats life on a stick...

Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0