Men hejsan hoppsan

Ojsan va tokigt de blev igår... Viccan piccan dog stor döden...
Lyckades somna och sov tio timmar =O
Lite förvirrad i morse... så jag försov mig hade inte lyckats ställa en väckare
eller nåt... tur bara jag vakna men var iaf tid på jobbet, duktig kicka =D
Hunnit köra pappa till vaccineringen!
Så verkar som en del människor har hackat på de här med en gris i armen...

Men nu är jag vaken och rockar fett!
Haha, ledig tom halv tre imorgon och tror ni att jag tänker suga på den kolan eller!?
Jo jajjemän, sen två dagar till sen helg och fredag är = Mat, bio och lugna gatan =) Nice, me need!
Sen lördag verkar bli middagsmys och bara soft hoppas jag! Om inte öltarmen börjar skrika!

Så nu pyssla på och käka lit krubb och si så där ha det bra tänkte jag!

Hörs och så där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0