..... Lev livet med ögonen öppna....

Jag kan inte sova så jag läser grekisk mytologi istället...
Har glömt en massa sen jag gick i skolan..
kanske för jag var inte så intresserad heller då...

Läste nyss om Orion...
Han verkade inte va nån vidare trevlig prick ändå så känner vi väl alla till Orions bälte... men vet ni vad han gjorde?
Han var en elak jägare som bara jagade för att döda...
vilket gjorde att han i slutändan blev besegrad av en skorpion =)
Hans mamma bad om att han skulle få leva vidare till Zeus och så gjorde han stjärnbilden Orions bälte.

Oj, de är ju rakt spännande =)

Hmmm... kollar igenom filmer på Icefilms.info
Shaun of the dead hur bra var inte den haha
The exorcist enda filmen jag fortfarande ligger vaken av
Martyrs skulle jag vilja se.. verkar ha fått bra credd


Hoppas att ni har sovit gott alla ni som har fått sova!
Snart ska jag ringa och väcka törnrosa! Min söta Sandra =)

PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0