Letar efter tecken i mina frågetecken...

Kommer att stanna i Övik, borta bra men hemma bäst.
Varför tro att gräset är grönare på andra sidan då det är tillräckligt grönt
på min sida. Varför leta nåt som man redan har?

Så nu ska jag faktiskt va nöjd med mitt beslut och trivas =)
Plus att alla mina andra planer kan under tiden utvecklas ;)

Så de var iaf ett utropstecken som har blivit rakt =)

Funderar på vad jag ska göra ikväll då jag är ledig, känns helt underbart och vara ledig och inte sitta å vänta på nattjobb... även om jag är en nattkatt så är de drygt...

Nä, nu ska ja he på nå mat å sen kanske se på film...
som jag tydligen alltid gör om jag nu inte får nåt annat fint förslag =D

Can't stop this feeling.... What to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0