Keep it real, and do it really good!

Så ber jag om ursäkt om Viccano varit lite nere ett tag men trötthet och lesshet
tog över en stund! Nu är jag tillbaka på banan och vrålar å dansar som vanligt ;D

Synd bara att jag måste gå och lägga mig... men en ny dag imorgon och
då ska vi inte göra gårdagens misstag!

Viktigaste av många saker har jag funderat på ikväll och det är:
Om du är en tönt, fan va coolt, om du är ball fan så coolt.
Bara du är den DU är och DU är NÖJD!
Gör de du alltid drömt och ångra inte det du gjort, för hey, de är det som har
gjort dig till den du är! Och om du är nöjd är vi nöjd och om jag är nöjd
är nog ni också nöjd.
Meningen med min tanke är bara keep it real! Ä äkta, ärlig, genuin, är den du ÄR!

Och som sagt, kramas bara med de jag tycker om att kramas med!
Gav F en kram idag för han är en av de bästa!
Skulle ha gett dig en kram också men du var inte där!
Du är aldrig här, där jag är... haha

Can you see my eye blink? Maybe...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0