Its monday and its crazy and the feeling of living is wonderful!

Dagen började väl inte bäst men inte heller sämst.
Väckaren ringde å jag tittade på den stängde av den somnade om vaknade liiite
försent.. men stressade inte så där farligt mycket... kom ju nästan i tid...
men wtf* man är väl lite trött efter en helg som alltid är för kort!

Jobbat med min favorit Fredrik så jag är nöjd!

Så var jag en sväng på stan efter jobbet =) Ojsan blev mer än vad jag tänkte..
Ännu en jacka... Inte för jag behöver men jag ville så JA!
sen en hel del tröjor som kommer att få leva med en victoria make over ;D

Så ikväll blir de glögg, julpynt, mys och lite jobb!

Men är det inte underbart att leva! Hmm, i nåt slags lyckorus utan förklaring...
Fast de är väl bara bra de =D

Hmmm, nu ska jag ta å sätta igång I think... Undra vad jag ska äta idag?!
Orkar som inte komma på nåt...
Så hatar jag att diska, fan de värsta jag vet! Så om jag skulle bli sambo hoppas jag att den stackars människan tycker om att diska för de är längst ner på min lista, I just hate it... Bestik... fy, himla tråkigt! ja jag har referenser på den fronten om ni är intresserade ;D Haha... nä, men diskmaskin är väl gudsgåva? Ja å tvättmaskin fatta vilken bra grej! Å massa andra magiska saker vi har i våran vardag som vi aldrig uppskattar! Magi thats the shit!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0