Hey söndag idag och hur gör vi då, jo dansar hula hula i sömnen =)

Så är det söndag och Tack Sandra å alla andra gobitar som gjorde att jag hade en toppen kväll igår å fredags!
Var med Sandra på förspel (norska för förfest) igår Nice som fan!

Men helt galen är man ju så massa skumma saker gjorde man... Så sorry för de ;)
Som ni vet så är ju jag är jag så allt kan hända!
Sån jävla tur för mig att jag är söt! Hur skulle de annars gå?!
Kan ju inte ens säga de så här på internet då vet ju alla de och wtf* de är de ju inte värt va!

Har varit hos Ma och ätit tårta mmmm sååå gott! Sen följde Limpan med hem en sväng då
turturduvorna var tvungen å göra nå annat =) Mysigt!


Snart en ny vecka! Längtar tills på fredag ÅH så kul!
Men nästa helg så säger jag bara nej tack till Olle, nu har vi hängt så
där grymt mycket igen!

Tänd inte lampan om du inte hade tänkt gå in, okey?!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv darling! Det va verkligen superkul, både i fredags å igår kväll:P



Jag lovar vännen....ska inte tända lampan om jag inte tänkt gå in;) hehe..



2009-11-15 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0