Härliga tider, underbara tider de är HELG!

Så firar jag att det är helg! För jag har iaf helg nu och det känns nå så underbart skönt!
En riktigt helvetesdag idag men lite de som är kul med mitt juobb också att man får
använda hjärnan och prioritera hela tiden! Visst blir man trött och man äter allt som oftast
mat på stående fot men de är de värt i end of the day!

Så helgen är inte utformad riktigt eftersom mina planer om Sthlm blev inställda så får
jag helt enkelt roa mig i Övik... Det ska nog ordna sig.

Första planen är i morgon: Frukost med Ida
Andra planen titta förbi hos Mallo å titta på hennes nya lya.
Sen kvällen kan jag inte påstå att jag har planerat men om jag har tur är de nån som
skulle uppskatta mitt sällskap =)
Sen lördag gissar jag på raj med Sandra =D
Söndag ja men de förstår ni väl själv ;)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0