... Går och funderar lite...

Funderar egentligen inte på så stora grejer, mer vad som ska hända ihelgen...
Jo jag vet de är första advent jodå en månad kvar till julafton...
Hmmm, ska jag åka till solle eller stanna hemma...
ska jag köpa de där biljetterna... men min BFF jobbar så... Vem ska
jag då ta med mig!?

Funderar på om jag inte ska ta och klippa mig och andvända de där skorna jag köpte för
ett halv år sen och aldrig använt?!
Funderar på vad de ska bli av mig?
Funderar på om jag ska stanna till hösten eller om jag ska planera för äventyr...
Är inte sugen än, men rastlösa Viccan kanske vill de till hösten..
Funderar på om hur man blir kär?...
Funderar på att bara vara glad, nöjd och lycklig. För de är ju de jag är!
Behöver inge mer egentligen, man är ju aldrig riktigt nöjd!

Jag får helt enkelt fundera vidare....

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0