Friday 13

Yes today is a good day! The day I will play with my good friend =)

Dagen har börjat bra =) Speedfika med väldans bästa Ida =D
Räkmacka + bakelse sanbbt gick de men trevligt och gott!
Måste ta och åka till solle snart för och umgås!

Sen gick jag på stan, blev några påsar ooops..
Men en ny plattång ;) en påsa öl..
Två klänningar, två tröjor, ljuslyktor, en grej å hänga smycken på...
en ny tid hos pulver... lite smink köpte jag också så jag kan fixa masken
för att lura små pojkar att jag inte är en häxa hehe ;)

Imorgon  är de visst partäj hos Sandra =D King de!
Kul ska de bli på alla fronter!
Men så kommer ikväll också bli en king kväll med Mika =O
Så har han tagit över Sandras plats på fredagar?
Hmmm?

Men klumpigt av mig å spilla ut dricka över Zid skrivare...
Gå in i vägg bara för att en kille hoppade på mig i gallerian men
jag försökte faktiskt rymma.. haha
höll på köra in i en annan bil... jaja.. små saker =)
Jag ler och jag är lycklig!
Önskar bara att du var här!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0