Don't tell me what to do! I have my own road... so plz don't!

Hey hey hey!
Nu blire bus och ett och annat skratt!
Hahaha om man skrattar som man får hicka på jobbet är väl de helt underbart va?!
De gjorde jag idag! Puh, så säger jag till en patient ja å så ska du dricka 800 dl istället för 800ml
och patienten bara nickar hahaha!

Jaja, nu ska jag duscha, ta på mig nåt kreativt och puss min egen spegelbild!
Snart kommer Jossan och då ska jag ge henne en kram!
Sen ska vi dricka lite annat än gastritgrogg ;) (kaffe + mjölk för er som inte visste)
Kommer bli en av de bästa helgerna på lääänge!

sen ska jag berätta nåt lite senare efter jag talat med Karro! Jag hoppas de funkar thihi!

Ha en underbar fredag alla ni där ute för de kommer jag att ha!

Me LIKE

Löve is all we got!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0