Don't blame me! Silly you!

Hmmm, ska snart dra iväg till jobbet igen.
Men den har ni väl hört förr!
Jag hoppas att de blir en bra kväll!
Hoppas att man hinner med allt de där man vill hinna med =)

Så imorgon är de dagen D! Den jag har längtat efter såååå länge!
Detta är första gången sen nya star wars kom jag är så uppåt för en film =D
New moon is da shit =)

Hoppas även ni får en underbar dag/kväll/natt!

Psss... ska se om de inte blir fler i familjen Vestin på sjögatan ;)


This is for you! And I never forgot the feeling =)


peace!

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummarna för en bra kväll, men måste få fråga: Har du nångång hunnit med allt du skulle vilja hinna med? =) Det har nämligen inte jag, å skulle då vilja ha nått tips... :P

2009-11-19 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0