Dagens årets eller kanske hela livets besvikelse

Jag trodde väl aldrig att de människor jag fann unika och fanastiska, starka och individuella skulle
svika sig själv genom på detta vis göra sig till nåt de inte var förut?!

Jag har inte valt att vara nån annan än mig och jag är stolt över den jag är och jag nog mer blivit mer mig själv nu än någonsin annars... Men tillsynes har vissa sålt sig för vad?! För att inte vara ensam? För att om man gör det man tycker blir man ensam? Eller vad? Jag kan bara säga som knäckehäxan skulle ha sagt de är bedrövligt!
Bedrövligt och bortkastad tid!

Nu ska jag trixa! Ni mina diamanter, ni är mina allra finaste! Jag ska behålla er forever more! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0