Cause you don't really love me, You just keep me hangin' on.

Jävla skitväder de är alltså! Nu får de fan va nog!
Blir så less!
Här syndafloden?! Vad äre frågan om?!

Jahapp måndag första jobbdagen för veckan check!
Det ä ju kul med kirurgi, ibland är jag så less så jag vill kräkas och
så såna här dagar när jag kommer på hur mycket jag faktiskt
älskar mitt jobb och patienterna, kollegorna och syster röds telefon =)

Inatt plågades jag av en sån fruktansvärd mardröm...
Fy fytterakken! Drömde om Sandra och att hon ramlade ner
från min balkong... Och alla som var här var de ingen som förstod nåt!
Herregud! Jaja tur de bara va en dröm! Hoppas på bättre drömmar i natt!

Så nu ska jag ta å laga middag å maila lite bilder =)
Sen tänkte jag faktiskt bara umgås med mig själv!
Örk inte mä nå tok ida!

Har varit en duktig dotter och hämtat pappa vid bussen så han slapp
bli blött =) De får vara nog för idag!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag mår fin fint gumman, men tack för omtanken och samtalet idag!!=) Klart att du kommer drömma om nåt mkt mkt roligare i natt!!



Hatar också regnet btw, men enligt en, förvisso osäker källa, skulle det regna typ 1 vecka till:S vilket jag absolut inte alls vill höra talas om!!

Vill ha snö å lite kyla nu i stället för regnet, slasket & de blöta sockarna:(



Sikken duktig dotter du varit idag men det tror jag att du e varje dag!=D Även om du kanske inte hämtar din pappa på bussen varje dag..haha=)



Hare fint å dröm fina drömmar..

Kram kram

2009-11-16 @ 23:51:31
Postat av: Viccan

Ja, de va riktigt hemskt!



Ja jag hört de där om regnet men jag lyssnar inte på det örat!



Hihi, ja jag är pappas flicka ;)



Kram!

2009-11-17 @ 16:23:49
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0