Carzyyyyy

Bara så där så fick jag både middags date och så ska jag se matchen ikväll....
Uj uj uj inte jag men men jag får ju trevligt sällskap så det är därför jag
hänger på...
Sjukt trött är jag =/ ska upp till Husum och hämte le coche också!
Anders tack =D

Sen tror jag att jag ska nanna väldigt tidigt ikväll... men vem vet jag kanske fortfarande
är uppe vid 02 som mitt vanliga tillstånd är...
Ger som inget är bara ledig idag sen jobbar jag resten av veckan och då kväll, natt natt natt...
Så why vända på dygnet?
Kanske för jag borde fixa lite stuff tills på tisdag morgon då vi har en fotosession kl. 0800!!!!
Ska fasiken bli kul! Måste ta tag i de här och fixa en ny pc så jag slipper
och oroa mig över en meltdown...

Nä, nu ska jag iväg!

Pöss och ciao!

Ps. Förlåt... jag säger de till en person som jag inte tänker nämna namn på men som jag är ändå ledsen om jag sårat... så om du läser de här ta till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0