CARPE DIEM

Så lätt att säga fånga dagen... visst är det?
Men hur många av oss gör det?
Jag har svårt att veta vad de är man ska fånga egentligen?!
Jag menar jag är glad att jag lever, jag är glad för mitt liv, vänner familj
allt runt omkring mig! Klart jag uppskattar allt de, så vad är de nu jag ska fånga?!

Så tell med vad ska jag fånga?

jag är väl inte direkt känd för att inte göra spontana saker och hoppa på nåt helt galet?
Så jag kanske lever carpe diem?! Nja...

Så frågan?! Är jag nöjd, nä fortfarande inte nöjd!
För det jag söker verkar svårt att fånga!
Vet iaf vad jag vill ha nu... Eller hur det ska vara...
Så tiden får väl utvisa, men hallå jag har inget tålamod!

Blir smått galen på de!

Jajja what ever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0