Även jag blev glad =D

Som en löpeld sprider sig första, andra, tredje målet från Modo på avdelningen =D
Sen gick vi hem!
Är vi inte glada nu alla Öviksbor??!
Ja Rodde kalla mig hockeyhora bara ;)

Mötes av en kram när jag kom på jobbet =)
Åh!
Sen är ju både patienter och personal engagerad i mtt kärleksliv!
Tycker de är lite roligt, haha inte gör de mig nåt!
Jag menar de ser ju rätt torrt ut.. Men what a fuck Im happy!

Nu äre bara en dag kvar tills HELG yäääj!

Nu ska jag tvätta tårna, råna kylskåpet, prata med mina best buddies!

Jag är så glad för att vara i Övik! Jag är NÖJD, LYCKLIG & LUGN!
Även om jag inte alltid är glad över landstinget så trivs jag verkligen
på mitt jobb!

All I feel is love!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0