As you know.... jag har en liten svaghet och de är horoskop....

Du är otroligt självsäker under november månad och kan hävda dig själv utan vidare. Du saknar heller inte viljestyrka nog att sätta din kreativa dagordning i verket. Super med tanke på att jag har mitt fotojobb på tisdag...Detta är en utmärkt tid för dig att marknadsföra dig själv, men det finns också indikationer på att du hamnar i intensiva konflikter. Detta kan vara för att du överträder gränser på vissa områden, t.ex. i din jakt på erotisk tillfredsställelse. Okey??? Det kan också förekomma maktkamper med barn. Kommer jag att sno godis av kidsen? Eller vad? Spännande... Det verkar som om delade resurser kan vara ett område som provocerar fram ängsliga emotionella reaktioner.

 

Nu när Saturnus har rört sig in i det område i ditt solhoroskop som handlar om nära relationer - där den kommer att vistas under mer än två år - så inleds också en ny period när partners kräver rättvisa och jämlikhet på i stort sett alla områden. Tur man är singel då! I yrkeslivet kan du å andra sidan förvänta dig att mäktiga personer hävdar sin vilja. Här bör du dämpa din egen kamplusta och snarare begrunda på vilka sätt det är möjligt för dig att anpassa dig efter rådande förhållanden. Yeah, som att de finns så mkt att säga till om på jobbet... Men jag vill ha mina 2% ändå!


Icke desto mindre så utgör relationer ett välsignat område tidigt under månaden, och människor är extremt medgörliga, något som kan göra detta till en rolig och kanske något romantisk tid. Dock väcks starkare känslor till liv under november månads två sista veckor, kanske på grund av ett stegrat begär efter att få smaka på kärlekens mindre tillåtna frukter. Ööhmmm, vad kommer att hända nu då? Orkar inte har jag ju sagt! Dina handlingar kan komma att försätta nära och kära i en vansklig sits om du inte ser upp. I hope not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0