Nåt att göra =)

Tänkte att jag skulle skaffa en blogg på riktigt nu =P
Haft både låsta och andra bloggar som inte har blivit uppdaterade på evigheter, ledsen för det!

Sitter nu här i soffan efter en arbetsdag på avdelning 1 som vanligt med mina underbara arbetskompisar så är varje
arbetsdag en fantastisk dag! Även om vi får slita häcken av oss i mellanåt för en strunt summa men som
Lillstrumpa skulle ha sagt pengar är bara världsliga ting ;)
På tal om Lillstrumpa så tickar dagarna närmare mot en återförening =P
År och dagar sedan vi sågs =( Tiden rinner iväg då man har kul!
Nästan fyra år har gått sen man satt sin fot på Kino och headbangade så man hade
så ont i nacken att man ville dö, men de va de lätt värt!


Här nån gång i Maj drack i björksav för att bli piggare, gladare och ja ni ska bara veta allt som björksav är bra för!


Vi har även hunnit grilla x antal gånger =P men de här va nog de värsta....


My dear friend fyller år i veckan och de är tänkt att vi ska fira på lördag, sweet lovely god damn!


Nä, hörre ni, nu blire natta å jag ska nanna!

Kom ihåg PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING!!
Ps. kan nån komma på en bild till understanding så jag kan fortsätta på min tattoo =P Hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!! Therese har ett mongo på axeln!! Jobbigt va?!

2009-06-26 @ 01:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0