Syster blå, röd, gul och grön

Som förslag tycker jag att vi ska ha pannband för respektive färg och vårdlag =)
Detta kan enkelt göras med en rutin!

Som sjuksköterska är man noga med att se till att patienten äter dricker och går på toa...
Men vi då? Vi måste nog bli liiiite bättre på ta hand om oss själva =/
Idag var de en sån dag, kasta i sig lite mat och sen huvudvärk för inte har man druckit nåt vatten eller så...
Tur man ska fylla på vätskebalansen nu... eller inte haha

Ska lämna jobbet en stund för att dra ut på syster raj med party-arbetskompisar + mina andra vänner =D
Ryktas om smörgåstårta!

Tack mina underbara patienter som kallade mig pärla & ängel idag =)

Ses kanske i dimman...

PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0