söndag kväll har guld i mun =)

Äntligen hemkommen efter jobbet...
Fy å blä för att jobba i denna hetta!!
Tur att man är ledig imorgon och då blir de salusand för hela pengen!
Pass på för nu kommer jag =)

Tjohopp vilken kväll de blev igår underbart härligt, sweet lovely!
Trevlig tillställning med bål, tårta och gitarr ute hos Therese!!!
*Tusen tack vännen!

Sen vidare på hamnfesten med Fredrik & Fredrik, Sandra å jag...
Lilli & Sussie rockade fett, haha tyckte vi just då iaf =) Röjde fram genom folkhavet ;)
Så den årliga busringningen till avdelning 1 stod jag för iår... Blev visst genomskådad
på en gång, haha men Viccan gå å lägg dig ;)
Så tokigt de kan bli =P
Cowboy hattar, vin och öl så blev de klackarna i taket!
Hittade många gamla och även nya vänner där inne på öltältet =)
Glömde nämna att jag fick visst åka piratskeppet nu är jag lycklig!!

Nä, sova ska man nog göra trots allt!
Peace!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0