Trappar vatten

Så nu är frågan sista augusti blir man då arbetslös...
Ska jag hänga med Sandra till norge igen? Låter som en lockande idé att få bo i Oslo, underbar stad...
Men hur blir de då med hemlängtan? * har nå minne av det sist...
Inte så sugen på flytta till nåt annat ställe iofs.

Idag var en bra dag på jobbet, hyfsat lugnt och de är inte allt för ofta så här sommartid!

Ny idé föddes på eftermiddags fikat vilket jag och Josefin ska göra i slutet av aug ;)
Sänder dig ( Josefin) en extra tanke med tanke på vad som har hänt! *kram*

Hunnit gjort tre tavlor alá Viccano ikväll =P Så kreativt av mig ;)

Lite uttråkad måste jag säga att jag är... borde ta å hitta på nå kul!

"All I wanted was just what everybody else wants, you know, to be loved." hittade ett citat som jag tyckte om*

Pöss och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0