Semester!!!

Den härliga tiden på året när man får nåt så underbart som semester!
Invigdes med en vistelse i salusand med bus & tokigheter! Bad & bastu! Lovely!

Första veckan trillade i väg snabbt med en helt fanastiskt besök i Sollefteå!
Det var nog bland det roligaste och trevligaste på länge!
Tänka sig att den hålan kunde erbjuda ett sådant nöje =D
Okey, kanske var sällskapet då =P Tack Ida * F & F!!!
Blev en sväng till stugan också med bror+la familia och pappa med grilling och mys pys =) Hann läsa en bok och börja på min karriär inom virkning =)
 Torsdag, fredag & lördag blev de Kubb, musik, öl, vin och bål för hela slanten...
Lördagen toppades för övrigt med en vistelse av miss sixty! ;)

Nu så här andra och tyvärr sista veckan består av hemligheter, skatter och äventyr...
Jag behöver min skattkarta nu för att hitta skatten jag grävde ner i mitt förra liv.
Tror denna skatt skulle komma till använding just nu.

Skickade för övrigt en fråga till 118100 igår:
spörsmål= När får jag det jag vill ha och när?
Svar= Du får det du vill ha när du vet vad du vill ha och du vet hur du ska få det du vill ha när du vet vad du vill ha. sov gott och lycka till med att få det du vill ha...
Kort och gott =)


BÖbööö Ooogaboooogaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0