"Qui vivra verra"

Hej hej hej!
Jadå va le semester over and out! Tråkigt na jävulst!
Hann med lite bus iaf och de är de enda som är viktigt =)

Sista helgen tillbringade jag å Tetteovicht i sthlm. Mkt trevlig må jag säga!
Det enda jag kan säga tack och vi ses igen, igen, igen... Hahaha
Köpt massa skatter och jag fick mig två par nya skor =P
Malin, du kommer att bli så avundsjuk ;)


Hade en liten sammanträff med Jenny, F & F, Sandra igår med grill och mys!
Som alltid trevligt att umgås med mina systrar in crime!
Örk int skriva nå mera, ni få titt, titt på bilderna =)




Bubbé, jag & Tetteleinen!!


Job & Jag =D


Men titt så mysigt vi har de =D Pöss


My sweet darlings!!!


Wacko, som är min skyddsling för en stund


Algot - Den ilskna paddan

PEACE & LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0