På dåligt humör

Äntliiiiiigen hemma...
Lite sur över dagen då man känner sig som en dålig sjuksköterska för att man inte hinner allt man vill...
Trots övertid :/ Tack kära patienter för att ni allt som oftast är tålmodiga av er!
Och ja, man hinner slänga i sig mat på 7 min ;)

Sen ner på stan för att handla lite presenter och lämna tillbaka en laddare och hämta ut mitt nya batteri då upptäcker jag att jag glömt kvittot hemma F*N!!! Vilket innebär att jag får ta min stjärt och gå på stan imorgon också... Vill INTE!

Har fått i posten från norge, pengar ifrån Kamnerkontoret... Vet inte riktigt vad detta är men jag gissar på att de är tillbaka på den norska skatten? Nån som vet? Yääj att man fick tillbaka i vart fall!

Ska tvätta lite och packa inför den underbara helg som väntar!! Nu ska de bara bli sol HELA helgen!!!
PEACE & LOVE / Kenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0