You tell me

Polkabräck check
Rocky road check
bara knäcken kvar =)
den tar vi imorgon nu ska jag lata mig med en film vilken har jag inte bestämt mig!
Imorgon blir det mys med Anna-Ma, Sandra, Magnus och Anna ♥
Då ska de få smaka på mina godisar och så blir de glögg och bara umgås så här innan jul!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Såg en film igår "Conversations with other women"...
Den va uppdelad i två rutor alltså filmad ifrån två vinklar av samma scen genom hela filmen...
Tråkigt och långtråkig tycker jag....
Hoppas jag hittar en bättre ikväll!


Vill du ha mig runt bakfoten?

Kommentarer
Postat av: Anna

får folke komma å mysa han me?

2009-12-13 @ 21:30:16
Postat av: JR Ewing

Bakfoten, framtassen, anywhere!;)

2009-12-13 @ 21:33:04
Postat av: Viccan

Självklart får Folke hänga med =) Sandra är lite rädd för hundar men jag ska tala med hon!



Jr, tänkte på Job ;)

2009-12-14 @ 00:09:24
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Bobby Ewing

Job? Han det är så synd om i bibeln?

2009-12-14 @ 11:05:19
Postat av: Viccan

Nä Mammas nya kille!

2009-12-14 @ 14:37:16
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0