Vacker dag idag men ändå förjävlig!

Fan, idag så är de vitt ute och solen lyser, så otroligt vackert!
Fick byta vårdlag imorse... vilket innebär nya patienter...
byter imorgon igen och sen på torsdag igen...
hmm jaja fördelen är att man vet precis allt om hela avdelningen
men tröttsamt... men de är ju som å va i norge igen...

Sen bilen och jag är inte vänner... nu så fick han för sig att
frysa igen totalt så jag fick inte upp dörrn när jag skulle hem
från jobbet =(

Jo sen så var de på tok för många bilar ute när jag skulle
fara å tanka eländet.. Tar sån tid å då blir jag less!
Jag är rätt less, tur jag har sovmorgon imorgon!
Skönt!

Nu ska jag ta å "dö" en stund!

(vill va i fred)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0