Tretton ljus i kronan, men femton strumpor i lådá....?

Har fått mat hos en underbar människa som heter Sandra! TAck det va gott å trevligt!
Vi åt också mat på höjdis idag och de va också trevligt!
Varför bara äta en måltid tillsammans när man kan äta två ;)?

Jag lekte som vanligt idag... Idag var jag batman med min batmobil =D
Alltså jag åkades fram å tillbaka på våran sparkcykel =P
Jag vet jag är barnslig men erkänn de är ju kul!
Så varför ta så hårt på livet?
Livet är ju underbart!
Vi lever NU!

Så tänkte jag ta och sy en liten väska ikväll tihiihi.. kanske jag ska ge bort den de vet jag inte men lite pyssel blir de allt!

Och bäst av allt jag har sovmorgon imorgon med ;D vilket innebär int nå le krog imorgon kväll, ska upp tidigt på lördag för återigen va en carzy nurse =)

Just nu är jag glad, glad för just nu är jag här!


Hoppas ni har de bra i vinter kylan!
Brr,brr,brr its cold out here!

Btw. we only live once in this time of space so live!

Lite kärlek till er till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0