Skrapa trisslott och dricka julmust ur koppen från förr...

Sådärja jobbat en helveteskväll på kir. avd.
Ja du att man ids, undrar jag ibland...
tur man har ett förstående sinne va de nån som sa men de vette fan längre
även jag kan få horn, eller ja ni som känner mig allra bäst vet att de finns där!
Ser svart och de bara brinner av.. men få se nu tålamod var de...

3 AV 3 Dagar har bilen krånglat, just love winter...
men imorgon blir de bättre ;)

Kände när jag kommer hem att de är rätt tomt ibland...
Tur jag ska bort imorgon och äta middag =)
Inte dåligt att ortopeden ringer och frågar ;D hehe!

Nä, nu ska jag dricka te och prata med världens bästa Sandra!

klart slut!

Vem skulle inte vilja ha bananer till frulle? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0