Raccon in da house

Precis sett en film, en fransk film...
Jag hatar franska och har alltid sagt de är ett spårk jag aldrig skulle lära mig..
Men ändå är min favorit film fransk.. och även denna film kom högt på min lista...
Men språket borde de göra nåt åt ;)

Känner mig kry nu =) Men vad jag förstår är de kallt ute så jag stannar inne
även om jag nu faktiskt får gå ut =D

Imorgon är det fredag ocg jag har inte en anning pm vad jag ska ta och hitta på...
Får se vad som händer... Nåt trevligt hoppas jag!

Pöss å hej!!!1

Kommentarer
Postat av: Robot Lord of Tokyo

Törs man gissa på att din favoritfilm är Amelie från Montmartre?

2009-12-18 @ 00:57:08
Postat av: Viccan

Du har så rätt så... om du nu är samma som alltid som kommenterar när ska jag få veta? Kan inte de bli en julklapp? =D

2009-12-18 @ 01:42:44
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Kung Rataxes

Haha, hur visste jag det egentligen!?!



Bli inte förvånad om jag ligger i en av dina julklappar, haha!;)

2009-12-18 @ 11:55:28
Postat av: Viccan

Kan ju inte va så svårt att gissa.... ;)



Då ska jag inte skaka mina paket så hårt i år då! =D

2009-12-18 @ 15:15:29
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Kung Louie

Då kan ju du gissa min?



Snälla gör inte det;)

2009-12-18 @ 23:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0