Perfect match in heaven

Jag vet att jag borde sova... jag vet att jag borde en himla massa saker, men orkar inte...
Vet att jag inte borde tänka på vissa saker men de gör jag ändå.
Funderar även om man inte ska!

Vet du vad jag är jätte glad över att ha träffat en ny människa i mitt liv och jag måste säga hon är en diamant hon med! Glad, klok, rolig och snäll! Vettig människa som jag tycker om att prata med!
Stort plus till dig!

Jag måste ta mig i kragen och hälsa på min Anna-Ma de var för länge sen! Miss you honey!
Jag vet jag trivs bäst i min kammare och mina leksaker...
Fast visst är det trevligt att träffa folk också... men träffar så många dagligen...

Ska se slutet på Jane austen book club nu!
Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0