Ölhävararmen åkte fram och tio liter röd vin i strupen...

Igår va vi på ikea.. lämnade av Mika han åkte =( tråkigt! Bara han kommer hem så!
Igår sov jag en stund i bilen påvägen hem...
Igår åkte jag till Sandra...
Igår drack vi Päron baja med mjölk och vin..
Igår svepte jag en öl snabbast för att jag kunde.. Jag VANN
igår dansade jag en märklig dans...
Igår fann jag en ny vän och nya ställen å pissa på...
Igår gjorde jag nåt som inte är rätt för mig...
Igår var jag glad...

Idag är jag trött
Idag har jag använt min ugn
Idag känner jag mig som en tvättbjörn
Idag ska jag se film
Idag ska jag sova
Idag ska jag sluta tänka på dig
Idag har jag pratat i telefon
Idag har jag träffat min pappa

Och nu ska jag knipe igen små öga mine och ba blunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0