Love hurts!

Har gråtit en sväng när jag såg Marley & me...
Tänkte på min första hund Chico.. Han var min bästa vän!
Han var den som skyddade mig, lekte med mig och gjorde mig glad!
Sen min älskade Theo!
Theo my love!
Gör ont att mista någon! It really hurts!
Tänkte på att jag har tappat en person i mitt liv som jag älskade högt och det är min styvpappa!
Du var en av de som gjorde din röst hörd, du gjorde en skillnad!
Du var stark!
RIP!

Just en sån sak som att förlora någon borde göra oss påminda om att vara glad för det vi har och de våra!
För det går snabbt! Livet, en sekund är ändå en sekund!

Så härmed säger jag bara, Jag älskar er mina!
Om jag inte alltid visar de så gör jag det!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0